Studeerruimte 2022

Op 18 juni was het 35 graden warm; in de kerk 10 graden minder! De kerkraad biedt de studenten een verkwikkend ijsje aan; ook kerkbestuursleden genieten mee van deze verkoeling en steken de “blokkers” een hart onder de riem.

“De studenten zijn in gezelschap om mekaar te motiveren; ze vertoeven bij warm weer in een rustige, koele ruimte en beschikken over een fleecedekentje bij frisse avonden. Om het comfort helemaal top te maken voorzien we voor de studenten ook een frigo, een microgolf, een senseo-toestel, een waterkoker voor thee of soepje.

Verpozen kunnen de “blokkers” tijdens hun studiemomenten ook buiten de kerk in de picknicksite

Dit wordt allemaal GRATIS aangeboden door de kerkraad met medewerking van de jeugddienst van de Stad. Studeren kan elke dag van 23 mei t.e.m. 30 juni en van  8 augustus tot 9 september, telkens van 8 tot 22u, behalve wanneer er erediensten zijn.